Z jakiego materiału wybrać pendrive?

0
Z jakiego materiału wybrać pendrive?

Pendrive to nie tylko doskonały sposób na przenoszenie danych, ale również znakomity gadżet, który zareklamuje nas. Zresztą można go potraktować dwojako: jedynie ozdabiając logo lub zapisując na nim ciekawą w formie prezentację, która jest wizytówką firmy. Najlepiej wykorzystać obie te funkcje. Ale zanim to zrobimy. warto przemyśleć materiał, z którego pendrive promocyjne mają być wykonane.

Luksus czy wersja budżetowa?

Wybierając obudowę pendrive’a. warto zastanowić się. jak ma nas reprezentować i jak wiele osób będzie nim obdarowane. Wtedy możemy określić budżet na ten cel, a wraz z nim wybrać odpowiedni materiał.
W wersji luksusowej warto przemyśleć metale szlachetne, które z grawerem będą prezentowały się elegancko i mogą stać się świetną wizytówką. Jednak takie pendrive’y powinny być limitowane.

Jeśli zaś myśli o bardziej masowym rozdawaniu nośników to dobrze dopasować je do profilu firmy. Jeśli nasz biznes zajmuje się sprzedażą produktów naturalnych lub stawia na ekologię, to warto pokusić się o drewniany pendrive. To ciekawy surowiec, który daje duże możliwości manewru zarówno jeśli chodzi o kształt, jak i kolor oraz sposób zdobienia.

Najpopularniejszym tworzywem jest oczywiście plastik. Jednak jeden drugiemu nierówny. Warto zadbać tu o jego jakość, bo w końcu „jak cię widzą, tak cię piszą”. Tani i nieciekawy design może negatywnie przełożyć się na wizerunek naszej firmy. Za to ciekawy w formie, będzie często w użycie, a co za tym idzie wizytówka będzie relatywnie często przed oczami i tym chętniej osoba używająca pendrive, będzie chciała dowiedzieć się czym zajmuje się dana firma lub będzie chciała skorzystać z naszych usług.

Zostaw komentarz

5 × 2 =