Dobra reklama to często podstawa sukcesu. Nawet jeśli firma posiada świetny produkt, ale nikt o nim nie wie, ciężko będzie osiągać dobre rezultaty sprzedażowe. Dlatego też warto zainwestować w promocję już na etapie wysyłania paczek. Poza tym profesjonalnie wyglądająca przesyłka zachęca klientów do ponownego skorzystania z usług oraz pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Co zatem można zrobić, aby wykorzystać transport jako nośnik reklamy?
Jednym z najprostszych sposobów jest taśma pakowa z logo. Nie tylko pozwoli na solidne zabezpieczenie paczki, ale także będzie stanowiła delikatną promocję firmy. Poza tym można ją wykorzystać na inne sposoby, na przykład podczas pakowania materiałów dla klientów, czy w czasie targów. Ważne, żeby zainwestować w produkt dobrej jakości, w którym farba nie będzie się szybko wycierała, a sama taśma rwała.
Innym pomysłem są kartony z logo. Firmy coraz częściej dbają o środowisko naturalne, stąd decydują się na pakowanie swoich przesyłek w tekturowe pudełka. Również te opakowania można wykorzystać do promocji. Wystarczy zamówić takie ze znakiem przedsiębiorstwa lub mottem, które jest dobrze znane klientom. Drukuje się je w specjalnej technologii. Dużą zaletą tego druku jest wytrzymałość na czynniki zewnętrzne i mechaniczne. Nieco tańszą opcją będzie natomiast przyklejenie na zwykłych paczkach lub listach etykiet samoprzylepnych z logo spółki.
Warto skorzystać z każdej możliwości promocji. Estetyczny, nienachalny znak zakładu na przesyłce to świetny nośnik dotarcia do większej grupy odbiorców.