Zatrudnienie pracownika to obdarzenie go zaufaniem. Powierzamy mu w końcu szansę kreowania wizerunku przedsiębiorstwa, korzystania z jego wyposażenia oraz udzielamy dostępu do wielu cennych i poufnych danych. W niektórych branżach personel każdego dnia posiada styczność z przedmiotami i informacjami o dużej wartości. Z tego względu, aby uniknąć ewentualnych nieporozumień i upewnić się, że są one należycie chronione, warto zainwestować w specjalne systemy kontroli. Na jakich zasadach one funkcjonują i kto powinien się nimi zainteresować?
Systemy kontroli pracowników pozwalają ograniczać dostęp do określonych pomieszczeń w przedsiębiorstwie. Konkretnym osobom nadawane są uprawnienia i karty bądź specjalne klucze umożliwiające wchodzenie do danego biura lub otworzenie skrytki czy sejfu. Korzystanie z nich jest ściśle monitorowane. System pozwala także na prowadzenie ewidencji czasu pracy, dostarczając cennych informacji na temat tego czy kadra pojawia się w firmie o właściwych porach. Szczegółowe zapisy obejmujące logowania do programów służbowych pozwalają analizować wiele wykonywanych przez pracowników czynności i dysponować dowodami służącymi do wyciągania ewentualnych konsekwencji, lub wręcz przeciwnie – udzielania pochwał. Systemy kontroli pracowników są wymagane zwłaszcza sektorach finansowych, w bankowości oraz w branży medycznej. Przydadzą się wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z wartościowymi lub potencjalnie niebezpiecznymi zasobami. Z atrakcyjną ofertą systemu kontroli można zapoznać się za pośrednictwem witryny https://micromade.pl/oferta/banki/.