Udział w konferencjach, targach i innych eventach tego typu jest nieodłączną częścią działalności firm. Utworzenie własnego stoiska to doskonały sposób na pozyskanie klientów, którzy licznie pojawiają się na targach. Oczywiście najważniejsza jest przede wszystkim unikalność produktu i to ona jest podstawą sukcesu. Jednak aby dotrzeć z nim do odbiorców potrzebna jest też promocja. Event marketing podsuwa wiele rozwiązań, które ułatwiają realizację tego zadania.
Stoisko jest najważniejszym elementem, który staje się w trakcie wydarzenia rodzajem firmowej wizytówki. Ważne, aby było ono przemyślane pod kątem zarówno wizualnym, jak i praktycznym. Nie warto przy tym oszczędzać. Aranżacja i oprawa graficzna powinna być zlecana profesjonalistom. Najlepszym jej nośnikiem jest ścianka tekstylna stanowiąca rodzaj stelażu, na którym rozpięty jest materiał. Powinna ona prezentować logo firmy, ale też przykuwać wzrok i zachęcać do podejścia.
Skonstruowanie odpowiedniego stoiska to nie wszystko. Działania marketingowe powinny też objąć promocję przed i w trakcie wydarzenia. Obecnie intensywnie wykorzystuje się do tego kanały mediów społecznościowych oraz osoby, które zdobyły tam popularność. Można też zainwestować w informację w formie klipu wideo, dostępnej również na portalach z filmami. Innym ciekawym pomysłem może być użycie w promocji technologii AR i VR, która zapewnia interesujące, wykraczające poza rzeczywistość hali targowej, interaktywne doznania.