Polskie biuro za granicą może pomóc w wielu sprawach. Jednym z nich jest chociażby https://europrofi.eu/, które doradzi Polakom mieszkającym za granicą w kwestiach dotyczących księgowości, finansów, a także otwierania własnej działalności i wielu innych. Poza tego typu biurem, są również inne, równie istotne, które wiążą się z przeprowadzką za granicę.
Możesz skorzystać z usług polskiego notariusza, aby sprawdzić, czy podpis na dokumencie jest autentyczny i czy wszystkie informacje zostały prawidłowo przepisane. Procedura jest prosta i niedroga.
Polski ekspert podatkowy może pomóc Ci zrozumieć Twoje obowiązki, złożyć zeznania podatkowe i zapłacić podatki w Polsce lub gdziekolwiek indziej na świecie.
Jeśli prowadzisz firmę w Polsce, to będziesz potrzebował pomocy w zadaniach administracyjnych, takich jak księgowość i rachunkowość, a także pomocy prawnej, jeśli masz pytania dotyczące umów, patentów lub znaków towarowych.
Jeśli masz dokumenty, które muszą być przetłumaczone na język polski lub angielski, tłumacz, który rozumie oba języki, będzie w stanie zrobić to szybko i dokładnie.
Jeśli jesteś obywatelem Polski i masz do czynienia z administracją swojego kraju, istnieje szereg spraw, których nie rozwiążesz bez pomocy.
Do najczęstszych z nich należą:
– otwarcie konta bankowego (trudno znaleźć anglojęzycznego kasjera);
– wynajęcie mieszkania – jeśli znajduje się ono w innym mieście lub na wsi, trudno będzie znaleźć informacje o aktualnych cenach; lub
– znalezienie pracy – jeśli firma nie jest zarejestrowana w Polsce (a takich firm jest wiele), może nie chcieć zatrudniać obcokrajowców.