Praca w biurze opiera się głównie na obsłudze komputera oraz na przepływie dokumentów. Każde biuro powinno być odpowiednio wyposażone, aby zapewnić optymalne warunki pracy. Nie wystarczą jedynie podstawowe akcesoria, optymalizacja pracy wymaga zastosowania materiałów biurowych. Co przyda się w każdym biurze?
Dokumentacja w każdym pomieszczeniu powinna być bardzo dobrze poukładana oraz posegregowana, aby nie tracić czasu na odnalezienie potrzebnego dokumentu. Przydadzą się kolorowe segregatory oraz zszywacz bezzszywkowy, aby uporządkować kartki papieru. Praca z dokumentami jest łatwiejsza, jeśli posiada się kolorowe markery. Dzięki temu łatwo można zaznaczyć ważniejsze tematy, przydaje się to podczas studiowania długich kontraktów lub faktur. Każde biurko powinno mieć dziurkacz, nożyczki. Warto wszystko uporządkować wkładając do pojemniczków. Przyda się też automatyczny ołówek wraz z wkładami. Zaletą tego sprzętu jest brak konieczności temperowania ołówka. Kolorowe, samoprzylepne karteczki są doskonałym sposobem na zapamiętywanie zadań, które należy wykonać. Można je przyklejać na monitorze lub obok klawiatury. To dobry sposób zostawiania wiadomości swoim współpracownikom.