Sposoby na poprawę koncentracji

0
Sposoby na poprawę koncentracji

Problemy z koncentracją to coś, z czym zmaga się codziennie wiele osób. Dlatego też warto dowiedzieć się, w jaki sposób można poprawić poziom skupienia się na co dzień. Co szczególnie może pomóc?

Dieta i suplementacja – sposoby na koncentrację

Powodem problemów z koncentracją bardzo często są niedobory. Dieta uboga w kwasy tłuszczowe omega-3 oraz w witaminy często skutkuje słabą pamięcią i brakiem skupienia. Dlatego też warto jest spożywać wartościowe produkty, takie jak morskie ryby, ponieważ jest to najlepsze źródło kwasów omega-3. Właściwe uzupełnianie poziomu tych składników pozwala zachować układ nerwowy w dobrym stanie, ponieważ to właśnie kwasy omega-3 są jednym ze składników budulcowych otoczki mielinowej.

Produkty takie jak pełnoziarniste produkty zbożowe, świeże owoce i warzywa są pełne witamin z grupy B. Można je zakupić na przykład na https://swansonshop.pl/pl/p/Witamina-B-50-Complex-100-kaps/51.
To niedobór tych substancji często może spowodować, że skupienie się jest niemożliwe. Zdarza się, iż nawet zbilansowana dieta nie jest w stanie dostarczyć potrzebnych witamin. Wtedy warto jest sięgnąć po właściwie zbilansowane preparaty. W przypadku braku koncentracji i obniżonego nastroju warto sięgnąć także po witaminę D.

Przyjmowanie witamin na koncentrację

W przypadku zażywania witamin z grupy B warto pamiętać, aby łączyć ich przyjmowanie z posiłkiem. Witaminy z grupy B rozpuszczają się w wodzie, jednak znacznie lepiej przyswajają się, gdy są zażywane wraz z posiłkiem. Witamina D powinna być przyjmowana koniecznie z tłustym pokarmem, ponieważ ta substancja rozpuszcza się w tłuszczach.
Suplementy diety, niezbędne w codziennym funkcjonowaniu oferuje wiele firm, m.in. sklep Swanson.

Zostaw komentarz

trzy × 1 =